1/9/09

Obert!

En aquests quasi tres mesos d’absència m’he preguntat, en moltes ocasions, perquè no penjava al blog un cartell de tancat. Una i altra vegada em deia però, tranquil Josep Lluís que això és cosa de dies. I els dies han anat passant sense penjar cap cartell ni cap article.

(De tota manera, el cartell hauria d’haver dit: tancat per feina!, poc usual i mes en aquestes dades, però ben real).

Intentaré explicar-vos algunes imatges i poques paraules, el que ha estat el juny, el juliol, i l’agost:

Juny

El 15 de juny, iniciàvem el Servei de Vigilància, Salvament i Socorristes a les nostres platges. Tres llocs de socors, vuit torres de vigilància i un total de 24 socorristes aquàtics vetllen per la seguretat a les nostres platges fins a finals del mes de setembre.



Aquest any hem implementat el servei, amb una embarcació ràpida de rescat. Una molt bona eina que ha augmentat la seguretat a les nostres platges però, que ha sumat més temps de dedicació al servei.

I com sempre, les realitats s'imposen a tota ficció.



I acabàvem el mes de juny amb les revetlles de sant Joan i sant Pere, on el foc i els petards es feien present arreu...



Continuarà...

8 comentaris:

Fina ha dit...

Ei, bentornat Josep Lluís!
Quina alegria tornar-te a llegir! :-)

Va explica,explica...que jo no sóc de Blanes :-)

Ferran Porta ha dit...

Bentornat, doncs, i ànims, que ja falta menys per les vacances, hehe...

Salvador Macip ha dit...

Això, això: bentornat. Que el blog segueixi obert a partir d'ara!

Núr ha dit...

ueeee!!!! Bentornat, Josep Lluís! :D Quin munt de coses, no? I encara no les has explicades totes!! Bé, un estiu molt ben aprofitat, doncs! ;)

Борис Савинков ha dit...

Repeteixo els anteriors comentaris: bentornat! Però no deixis de vetllar per la seguretat ;-)

Les Coses són com Som ha dit...

ja deia jo!! on carai s'ha ficat aquest home que no sabem res d'ell!! Ai mira, millor que hagis desaparegut per feina que per altra cosa. Bentornat!!!

Anònim ha dit...

ja era hora,molta feina????sempre a la platja,al mar,entrevistes del cor,prensa,concerts........I aqui tothom encara amb les votacions famoses,una pila de temps en cartelera ,tot un exit......i ara a sobre vacances,jajajaja res a descansar una mica.....i com no ,felicitats per la feina....

Unknown ha dit...

Hola! De fet jo estic igual que tu... pensant si fer el mateix... la meva feina és una altra però no paro.

Un dia em vas dir que tenies fills? Quants i de quina edat? L´Alex i elMax són tant petits q no puc fer-ho tot i a més el blog... fins i tot he "abandonat" la fotografia...